Davant les calúmnies

Davant les calúmnies fetes pel “fotoperiodista” Jordi Borràs emeses en el programa 30 MINUTS del passat diumenge ens veiem obligats a emetre aquest comunicat en què:

1. Rebutgem l’etiqueta d’extrema dreta imposada per aquells sectaris que busquen un protagonisme i benefici personal per sobre del col·lectiu i que són intolerants amb les idees diferents de les seves, cosa més pròpia de principis totalitaris que de democràtics.

2. L’associació cultural Moviment Identitari Català (MIC) és una organització unitària, popular, transversal i democràtica que aglutina gent de diverses edats (des d’avis a estudiants), de diversos status socials (des de treballadors, autònoms, comerciants o petits empresaris a estudiants), de diverses condicions sexuals i de diverses creences religioses i polítiques algunes d’elles militants de partits polítics com ERC o PdeCAT, d’associacions veïnals, de diferents CDR o de col·lectius d’esquerres, defensem els valors democràtics i el respecte per sobre de tot, és per això que formem un col·lectiu divers on Catalunya ens uneix per sobre de les discrepàncies que es puguin tenir.

3. El MIC sempre ha apostat per la unitat entre independentistes i ha estat present en totes i cada una de les convocatòries que s’han fet des de fa anys des de les entitats sobiranistes i transversals i el dia de la celebració de la República no va ser una excepció, és totalment fals quan diu que es va expulsar a un grup de la plaça, va ser el mateix grup qui després de parlar amb membres de diverses entitats que ens donaven suport va decidir anar a un altre lloc per no crear més crispació, crispació que van provocar una colla d’intolerants molts d’ells ni independentistes que poc o gens els interessava aquella fita històrica.

4. Des del MIC seguirem donant suport a qualsevol acte a favor de la llibertat del nostre poble i dels valors democràtics i li recordem al senyor Borràs que inclús quan l’extrema dreta espanyola el va amenaçar nosaltres li vam oferir el nostre suport tot i les contínues difamacions que ja havia realitzat sobre el nostre col·lectiu, se li ha ofert cordialment en diverses ocasions una trobada per tal d’explicar-li el que som i el que fem però s’ha negat rotundament, una mostra més del sectarisme ideològic que demostra tenir, és per això que si així i tot continua difamant el MIC ens veurem obligats a prendre les mesures legals pertinents per tal de defensar la nostra integritat i la dels nostres socis i simpatitzants.

Barcelona, 28 de maig de 2018

senyera,fenix,moviment,identitari,catala,mic,catalunyacatalana,

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *